Zasady współpracy

 

Zapraszamy do współpracy osoby prowadzące działalność gospodarczą nastawioną na dalszą odsprzedaż towaru.


Nie prowadzimy sprzedaży dla KONSUMENTÓW!

Konsumentem zgodnie z definicją podawaną przez UOKiK jest osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (np. zawarcia umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.


Aby rozpocząć współpracę należy zarejestrować się na stronie www.mada.pl korzystając z formularza rejestracyjnego

Po weryfikacji danych i aktywacji konta prześlemy Państwu drogą elektroniczną potwierdzenie, co oznacza dostęp do pełnej oferty online i możliwość składania zamówień, po zalogowaniu się loginem (adres e-mail podany przy rejestracji) i hasłem (wybranym podczas wypełniania formularza rejestracyjnego).

Stałych klientów hurtowni stacjonarnej MADA, którzy skorzystają z zakupów online prosimy, aby po wypełnieniu formularza rejestracyjnego zaznaczyli pole „ jestem klientem hurtowni stacjonarnej ”.

Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z zasadami współpracy oraz z warunkami realizacji zamówień. Złożenie zamówienia oznacza ich akceptację.

 

Zabrania się wykorzystywania zdjęć produktów ze strony www.mada.pl we wszelkiego rodzaju aukcjach internetowych.

Zamówienia i wysyłka.

  1. Wszystkie podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT.

  2. Każda transakcja kupna- sprzedaży potwierdzana jest fakturą VAT, która dołączana jest do przesyłki.

  3. Zamówienia są przyjmowane 24 godz./ dobę 7 dni w tygodniu.

  4. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00

  5. Towar dostępny w magazynie wysyłany jest w ciągu 48h od momentu zaksięgowania wpłaty na nasz rachunek bankowy lub złożenia zamówienia z opcją płatności przy odbiorze. Opcja płatności przy odbiorze dotyczy wyłącznie klientów krajowych.

  6. W przypadku braku dostępności zamawianego towaru lub jakiejkolwiek innej trudności w realizacji zamówienia niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem drogą e-mail lub telefonicznie.

  7. Klient płaci za zamówiony towar po otrzymaniu od pracownika hurtowni potwierdzenia wartości złożonego zamówienia.

  8. Minimalna wartość zamówienia dla klientów krajowych wynosi 500 PLN netto, zagranicznych musi przekraczać 2000 PLN netto.

  9. Zamówienia krajowe wysyłane są firmą GLS.

  10. Pokrywamy koszty wysyłki na terenie kraju, jeżeli zamówienie przekracza 900,00 PLN netto (1107,00 PLN brutto), za przesyłkę poniżej tej wartości pobierana jest opłata- 12.19 PLN netto (14.99 PLN brutto) (nie dotyczy wysyłki poza granice Polski).

  11. W przypadku wybrania możliwości zapłaty za towar przy odbiorze (tzw. pobranie) doliczany jest koszt pobrania w wysokości 3.00 PLN netto (3.69 PLN brutto)

  12. Zarówno na koszty pobrania, jak i koszty przesyłki wystawiane są dodatkowe faktury VAT.

  13. Przesyłki zagraniczne wysyłane są na koszt klienta.

  14. Maksymalna waga jednej paczki wynosi 30 kg. Jeżeli zamówione wyroby nie mieszczą się w jednej paczce, a klient pokrywa koszty wysyłki, towar zostanie zapakowany w oddzielne paczki i zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 14.99 PLN brutto za każdą paczkę. (Dotyczy klientów krajowych).

Reklamacje

Reklamacje przesyłek otrzymanych z hurtowni za pośrednictwem firm przewozowych

  1. W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona lub widoczne są próby jej otwierania (oklejenia inną taśmą niż nasza firmowa) należy bezwzględnie sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. W przeciwnym wypadku reklamacje ilościowe lub dotyczące stanu opakowań nie będą rozpatrywane.
  2. Jeżeli paczka zostanie odebrana bez zewnętrznych uszkodzeń, a po otwarciu okaże się, że znajdujące się w niej towary nie nadają do sprzedaży lub opakowania są uszkodzone należy sporządzić protokół. W protokole powinny znaleźć się informacje:
    • rodzaj i ilość towaru
    • rodzaj szkody
    • przyczyny szkody
    • numer listu przewozowego

    Protokół należy przekazać jak najszybciej na adres naszej firmy e-mailem lub pocztą.

  3. Wszelkie reklamacje ilościowe, jakościowe lub wartościowe dotyczące otrzymanych towarów w/g uprzednio złożonych zamówień hurtowych będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty wystawienia dokumentu sprzedaży.
    Po tym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.

Reklamacje towarów używanych

  1. Wszelkie reklamacje objęte gwarancją i rękojmią producenta rozpatrywane będą zgodnie z Ustawą z dn. 23.04.1964r "Kodeks Cywilny" tekst jednolity z 26.09.2016 (Dz. Ust. 2016 poz. 380)
  2. Reklamacje towarów używanych bez poprawnie wystawionych zgłoszeń reklamacyjnych nie będą rozpatrywane. Wzór Zgłoszenia Reklamacyjnego do pobrania (docx, pdf).
  3. Towar reklamowany musi być przygotowany do reklamacji (czysty). W przeciwnym wypadku będzie odesłany bez rozpatrzenia reklamacyjnego.

Poufność i bezpieczeństwo

  • Składając zamówienie wyrażają Państwo zgodę na umieszczenie danych identyfikujących Państwa działalność gospodarczą w naszej bazie, która służy wyłącznie do obsługi i realizacji Państwa zamówień i nie będzie udostępniana innym podmiotom.

  • Każdy klient po zalogowaniu ma prawo do wglądu i poprawiania swoich danych.

Pliki cookies

Pliki "cookie" to pliki lub części informacji, które mogą być przechowywane na twoim komputerze (lub innym odblokowanym urządzeniu, takim jak tablet lub smartphone) podczas gdy odwiedzasz stronę mada.pl. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz wartość, którą jest zazwyczaj przypadkowo wygenerowany unikalny numer.

Gromadzenie danych

Zgodnie z przyjętą praktyką większości serwisów WWW, przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego  serwera. Oznacza to, że znamy publiczne adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Znamy również:

  • czas nadejścia zapytania,

  • czas wysłania odpowiedzi,

  • nazwę stacji klienta - identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

  • informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

  • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) - w przypadku gdy przejście do strony Biura nastąpiło przez odnośnik,

  • informacje o przeglądarce użytkownika.

Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi serwis mada.pl. Dla zapewnienia jak najwyższej jakości serwisu, okazjonalnie analizujemy pliki z logami w celu określenia, które strony odwiedzane są najczęściej, jakie przeglądarki stron WWW są stosowane, czy struktura strony nie zawiera błędów, itp.

Wykorzystywanie danych

Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.

Rodzaje plików "cookie" oraz sposób ich wykorzystania?

Sesyjne pliki cookie
Pliki cookie pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.

Pliki cookie służące do analiz
Pliki cookie pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu.

Pliki cookie używane do targetowania
Pliki cookie zapamiętujące informacje dotyczące korzystania z witryny internetowej, umożliwiające proponowanie użytkownikom promocji i innych informacji dostosowanych do ich preferencji.

Zarządzanie plikami cookies

Dostępne przeglądarki internetowe w ustawieniach początkowych akceptują pliki cookies. Każdy użytkownik może jednak sprzeciwić się umieszczaniu plików cookies na jego urządzeniu końcowym. Co do zasady, by zmienić te ustawienia, należy skorzystać z opcji wyłączenia mechanizmu plików cookies w danej przeglądarce internetowej, zarówno na komputerach, smartfonach, jak i innych urządzeniach. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Warto jednak wspomnieć, że usunięcie plików cookies może doprowadzić do utraty możliwości korzystania z istotnych funkcjonalności Serwisu.


Więcej informacji na temat cookies dostępnych jest pod adresem http://www.aboutcookies.org/ oraz http://wszystkoociasteczkach.pl .

Odpowiedzialność

MADA Sp. J. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z przyczyn od niej niezależnych, w tym za:

  • zamówienia składane w imieniu klienta przez osoby trzecie,

  • niedotrzymanie terminu dostawy, czyli: przerwy w produkcji, utraty zysku lub strat pośrednich wynikłych z niedostarczenia odpowiedniego towaru w terminie, wyjątek stanowią indywidualne umowy zawarte między klientem a MADA Sp. J., w których sprecyzowano warunki dostawy i odpowiedzialność za ich niedotrzymanie,

  • różnice w wyglądzie lub kolorach zamówionych towarów z otrzymanymi wynikające z powodów technicznych lub związanych z różnym odwzorowaniem kolorów towarów na różnych monitorach,

  • nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską,


Katalog produktów na stronach internetowych www.mada.pl nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art. 71.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

MADA J. Tomalik, M. Obuchowicz Sp. j.
ul. Lubelska 43A
10 - 410 Olsztyn

NIP 739-10-30-947
Regon 510350194
KRS 0000007843